Första löprundan

Idag tog jag mig ut på första löprundan på väääääldigt länge. 1 år ungefär. Det var så jäkla roligt! Joggade knappt 3 km och höll ett 6.37 tempo så det var ju lugnt. Vill inte gå på för hårt eftersom det ändå inte ens gått 4 månader sedan Wille kom. Jag känner av fogarna lite nu men det får det vara värt! Det var helt Lovely!! Ammi cyklade bredvid också och det var mysigt! Ska försöka jogga 2-3 ggr i veckan ett tag nu och köra ordentligt med Mammamage appen. Kommer även köra lite styrka när jag känner mig peppad. Tänker inte hetsa utan bara köra på känsla ett tag nu. Förhoppningsvis börjar jag tappa lite mer vikt också. Har 10 kg kvar av graviditeten. 16 kg allt som allt. En lång resa men det får ta tid. Känner mig iaf så glad att det kändes bra i kroppen att springa! 😍😊ä👍

Kommentera här: