William 6 veckor

Imorgon blir Ă€lskade William redan 6 veckor 😍 Tiden gĂ„r verkligen för fort! Det kĂ€nns fortfarande helt ljuvligt med en bebis! Jag Ă€r verkligen SÅ glad att vi gör detta igen. KĂ€nns helt sjukt att vi hade bestĂ€mt oss för bara tvĂ„?! Han gör ju vĂ„r familj komplett 💖 
 
William har visat sig vara mjölkproteinallergisk precis som Nova-Lee och Amadeus var som smÄ. William Àr Àn mer kÀnslig Àn de andra tvÄ var. Han reagerar till och med pÄ Altheran (ersÀttning) som brukar funka pÄ de flesta. Vi har nu istÀllet Neocate (stavas?). Han var full med nÀsselutslag nÀr han fick Altheran men nu Àr de i princip borta. Vi smörjer honom med Mildison ocksÄ. 
 
William Àr precis inne i en utvecklingsfas.  Han har börjat jollrar massor och Àr mycket mer med. Han Àlskar nÀr vi pratar med honom och svarar med leenden och att jollra. SÄ jÀkla mysigt!! 
 
Amningen ska jag snart sluta med. Det tar emot lite men ska samtidigt bli skönt. Jag njuter av att ha honom nĂ€ra men han blir inte mĂ€tt pĂ„ bara min mjölk. Jag ska dessutom börja jobba 2 dagar/veckan from slutet av april sĂ„ kĂ€nns bĂ€ttre att sluta amma till dess. Är dessutom sĂ„ bökigt och stressande att undvika mjölkprotein. Men tur det finns sĂ„ bra och goda alternativ! LĂ€ngtar dock efter att fĂ„ trycka marabou 😅
 
 
 
 
 
Jag Ă€r sĂ„ tacksam och stolt över att vara din mamma! 💖 💖 💖  lilla William Valentin! 
 
 

Kommentera hÀr: