Hur ska allt hinnas?

Det var länge sen hörrni. Men jag har verkligen inte haft varken tid eller ork att sitta här & bubbla på. Men en del har hänt =) I helgen åkte ju jag å baby till Naturhistoriska riksmuseet i huvudstaden. Vi gick även på stan & käkade. Väldigt trvligt. Vi drack även lite öl, vilket jag inte hade gjort på 4 veckor. Första klunken var GUDOMLIG! Det var helt otroligt. Väl hemma igen så gick vi ut en sväng, inte speciellt kul. Tråkigt att gå ut nu för tiden tycker jag.

Jag & T har påbörjat våran tenta. Har väl ungefär 2 sidor var nu. Lite till kanske? Det går väl sisådär. Har hört att läraren vi har underkände HALVA sin förra klass. AAAH! What a fuck liksom? Men vi får väl se. Håll tummarna.
Fick igår reda på att jag ändå fick VG på första kursen, den kursen som läraren hade "tappat bort" mitt arbete på. Tänk om inte T hade gått för att hämta ut våra? Då hade jag inte fått VG, för då hade jag inte märkt att han missat den.
Det gjorde mig iaf glad. VG på första kursen någonsin på högskolan! =) Jag är ju trots allt lite duktig :p

Idag ska jag på syndundersökning :/ Jag kommer att behöva brills. Det vet jag.
Hoppas baby följer med, jag är nervös. haha
Efter synundersökningen ska jag iaf klippa & färga håret =)
Sen lite senare ska jag träffa T, vi har bestämt att vi ska göra färdigt tentan idag, så att vi slipper den sen.
Imorgon ska Moa kastreras, sen ska jag jobba hela helgen. Måste hinna med att läsa en jävla massa oxå. men det kommer inte att gå. Jag gör mitt bästa, mer går inte.

På måndag (?) ska jag till vårdcentralen, ska undersöka om det är migrän jag har. & på ons ska jag till en läkare igen, & undersöka mig downstairs, eller vad man nu ska säga. Haha..
Så jag har en hel del framför mig nu. Jag är ganska stressad faktiskt. Det beror nog mesta dels på skolan faktiskt, för det kan man nästan inte alls skjuta upp, det är liksom bara att köra på. Men det ska nog gå bra. Det har du ju ändå gjort hittills.
Om inte, så får man hitta ny kraft helt enkelt, hur det nu ska gå :p

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar, sen äta frukost.

Puss & Kram

Kommentera här: