Hem ljuva hem.

Kom precis hem från jobbet! Så jäkla skönt. Gick ju 11.45-21.30 idag. De turerna suger verkligen hästpung! Så jäkla långa å träliga.
Imorrn går jag bara 7-12 :) Efter jobbet ska jag gå till Sussies & titta om de har några tider för färgning & klippnig. Jag vill bli mörk nu! :) Hoppas att jag passar i det. Finns det inte det imorrn så får jag boka en tid framöver.
Blr det inget långt frisörbesök så tänkte jag gå på stan, hoppas att min storlek finns kvar på jackan jag vill ha från MQ, annars får jag åka till TunaPark & titta. Jag vill verkligen ha den iaf.

Idag började våran hemtelefon att fugera! ÄNTLIGEN! Ringde & beställde ett paket med hemtelefon, internet & diditalTV från Telia 24/7 & IDAG funkar allt. Det har blivit en del långa å lite smått irriterande samtal dit kan man väl säga :p

Fan, det finns många männsikor om irriterar skiten ur mig för tillfället. Jag vill inte känna så. Jag hatar att låta andra männsikor dra en massa energi ur mig helt i onödan. Men jag är väl bara inne i en sån period just nu! Det går över, det måste det göra!

Nae, jag orkar inte skriva mer nu.
- Hejsvej!

Kommentera här: