Dag 2.

( Självkänsla projektet)
Bra
: Jag gjorde ett bra jobb idag, jag har kunnat slappna av, jag har sett mig i spegeln och försökt intala mig att jag duger som jag är.
Tack: Tack för att jag har börjat trivas på jobbet igen, tack för att jag har en möjlighet att göra något med mitt liv, tack för att jag är jag
Hjälp: Hjälp mig att fortsätta hålla mig ifrån godis, hjälp mig att sluta vara så arg, hjälp mig att förstå att jag är bra.

Idag har vart en riktigt bra dag. Jag är nöjd =)
Imorgon blir det nog huvudstaden med baby <3
Vi tänkte gå på museum, äta gott & bara njuta av varandras sällskap. Njuta av att vi har varann & njuta av att vi känner kärlek.
Förresten så firade vi 19 månader i onsdags. När jag skulle skriva det då, så funkade inte bloggen. Tänkte bara att ni ville veta det :)

Kommentera här: