Kära vänner!

Vet ni vad? Nu är det inte alls lång tid kvar! Imorgon bitti drar vi, vid ca 05.45 eller något sånt. Vi vill vara på Arlanda i tid. Planet går inte förrän 09.55 men vi vill hinna äta frulle o.s.v. MHM! :)

Jag måste till Grevgott idag, ska köpa snus & godis. Klarar mig ju absolut inte utan snus i en vecka. Dessutomblir det fint med godis på planet. Var ju kanske 1 månad sen jag kökade godis sist så nu är jag värd det :p
Måste även packa färdigt, damsuga, damma & torka golven. Krister åker iväg med Moa till E ikväll så hennes grejer måste också packas. Det är alltså full rulle idag. Men det är bra för då går dagen fort.

Jag & baby köpte Mousserande jordgubbsvin igår (köp inte) & satt på gården & spelade yatsy. Moa var också med, såklart :) Det var himla mysigt även om K var på lite små djävulskt humör :P efter spelandet gick vi ner till Time Out & tog en varsin öl, mer orkade vi inte. Vi var helt slut båda två.
Idag vaknade jag av mig själv ca 08.30 & kände mig utvilad! :O Härligt härligt.

På tal om något helt annat så klippte jag sönder ett par jeans till shorts igår, dem vart snygga :) Skönt.. då har jag ett par shorts till att ta med mig.
Nej, nu ska jag läsa bloggar. Sen? Ja, det vet ni ju redan! :p

Kommentera här: