Läsning..

Jag läser för fullt idag. Jag hade tänkt att läsa ut den första boken idag. Det är inte så många sidor. Läraren har skrivit ut vilka delar av boken vi ska läsa & jag har redan läst en del. Så håller jag på som nu så lyckas jag läsa allt idag & då kan jag börja med den engelska boken imorgon på tåget till sthlm. Det skulle behövas. Det lär ju ta ett tag att läsa den engelska då jag är ganska så världelös på det.

Jag ser fram emot imorgon, som fan! =) Det ska bli kul som fan att träffa J igen. Det var ju så himla länge sen. Jag tror det är typ 2 år sen? J är en människa som alltid kommer att vara mig nära på något sätt även om vi inte ses speciellt ofta, eller pratar i telefon speciellt ofta. Det är något visst med henne, som man fastnar för :) Iaf så tror jag att det kommer att bli en lyckad dag imorgon. Hoppas på sol oxå så blir nog dagen ännu bättre!

Jag ska nog till mami ikväll efter att bästis vart här så att Krister & hans bror kan umgås ifred. Kanske köper med en pizza dit så att jag & mamma har något att mumsa på. Hon ramlade ute igår när hon "snubblade" på Cazzies koppel så hon behöver lite tröst & fet mat! :P

Ska kolla tåg nu så jag vet när jag ska upp imorn.
Puss på er!

Kommentera här: