Fina dag <3

Idag har varit en bra dag! Jag hoppas att den fortsätter i samma spår. Jag & baby var ute och gick en lång promenad med hunden tidigare idag & sen var vi en stund på Tuna Park. Egentligen har vi inte gjort så mycket men dagen har vart härlig ändå. Baby har liksom vart väldigt kärleksfull.
Vid sju tänkte jag börja med maten. Jag ska göra tacos! Det ska bli sjukt gott!! Sen blir det nog lite glass till efterrätt också. Eller bara lite melon skivor. Vi får se vad jag är sugen på sen.

Imorgon börjar skolan.
Jag känner mig faktiskt nervös. Det är ju för att man ännu en gång ska börja en "ny klass". Dessutom så är det ju samtalsmetodiken som börjar och där måste man ju såklart prata jävligt mycket. Det är kanske inte det bästa jag vet i sådanna situationer, men just därför är det ju bra att gå en sådan kurs. Även om jag är nervös så känns det kul att börja plugga igen, faktiskt. Jag hoppas bara att den här terminen ska gå lite bättre än det gjorde i slutet av förra. Vi har fortfarande inte fått veta om vi är godkända på våran b-uppsats som vi var tvugna att ändra i och det känns segt. Det är ju inte så att man längtar efter att ligga efter när en ny termin startar. Men håll tummar & tår så klarar vi den nog.

Kommentarer:

1 Anonym:

håller tummar och tår...har du färgat håret...fiiint också // kramar mamma

2 Johanna:

Hej! Jaha då var det dax att börja plugga igen! Ska du läsa socialt arbete, juridik och fältsudie också?

Kommentera här: