Party party :)

Jag satte mig precis för att börja med tentan. Det gick väl sisådär måste jag ju säga. Jag skrev väl kanske 7 rader. HAHA. Jag har ingen som helst motivation. Men det kommer väl. Jag ska sitta en stund imorgon också, kanske så att skriver ihop en sida då iaf. Tentan ska bli 3-4 sidor, vilket är helt lagom tycker jag. Förhoppningsvis får jag ihop det till så mycket. Men iof så ska det vara ett radavstånd på 1.5 så det borde väl gå ganska bra.

Imorgon blir det nog nästan helt säkert lite party med min prins, min bästis & hennes prins. Det ser jag fram emot. Jag behöver det. Alltså inte spriten utan trevligt sällskap & att ha skit kul. För mina planer för imorgon är att ha skit kul. Förhoppningsvis så blir det av. Måste få babe att bli taggad, han är inte så jätte sugen faktiskt. Men det ska nog gå att övertala honom.  För att jag ska bli ännu mer taggad ingör morgondagen ska jag shoppa imorgon. En längre "t-shirt", skitfin är den. Jag tänkte ha den imorgon med mina jeans leggings & stövlar. Jag tror det skulle se enkelt men snyggt ut.

7 points för en flaska vitt torrt vin. Inte illa tycker jag. Jag som gillar torra viner tycker såklart att det är kanon. Jag & bästis ska simma imorgon för att samla ihop lite extra points :) Det ska bli skönt att röra på sig lite. Men det är för jävla obehagligt att kliva upp från poolen när man simmat i kanske 40 minuter. Man känns ju för jävla tung då. Men när tunghetskänslan (som borde kännas helt sjuk när man är höggravid) lagt sig så känns det ju för jävla bra.

Nej, men nu gick jag. Heippa.

Kommentera här: