Julbord.

Imorgon ska jag & baby på julbord med Kristers familj! :) Hans föräldrar bjuder oss varje år, så det har blivit lite av en tradition! Jag tycker om traditioner för det får mig att se fram emot. Jag kommer att klä mig i nya kläder från topp till tå då. Ny fin röd tröja, svarta leggings med "spännen" på hela sidorna & så svarta nya high heels. Dessutom ett nytt diadem! :) Jag älskar nya kläder som får mig att känna mig snygg. Jag känner på mig att morgondagen kommer att bli bra! :)

Dock är jag jävligt rädd för att gå upp i vikt igen. Jag moffade som en tok igår & kommer att göra imorgon också. Dessutom tränar jag ju så lite nu. Men vad fan.. jag har ju storlek xs så vad fan oroar jag mig för? Att jag ska gå upp till M på bara några dagar? Skulle nog inte tro det. Haha.

Nu ska jag äta vindruvor & clementiner och bara njuta av att ha min lilla familj samlad <3

Puss!

Kommentarer:

1 Nennie:

Precis Carrolajnen, klart som fan du inte går upp 2 strl på ett par dagar! Du måste låta dig själv leva lite också, huvudsaken är ju ändå att du inte släpper taget helt och moffar dygnet runt i flera månader (som jag ungefär, haha) DÅ går du garanterat upp, MKT. Men du är ju duktig på att hålla igen efter dina moffperioder, så du behöver knappast oroa dig :) Så njut för bövelen av julbordet imorgon :) Åt mig också!!

2 StoppaKissie!:

Hejsan!

Är du en av de som vill knäcka Kissie men som också vill veta vad hon håller på med?

Då ska du besöka http://stoppakissienu.blogg.se där jag kopierar alla hennes inlägg och bilder rakt av utan några ändringar! Om du börjar besöka denna bloggen i stället för Kissies börjar vi sakta men säkert knäcka Kissie om alla följedr detta!

Vill du vara med?

3 Emelie:

Haha ja om man ändå vore en XS.sare :P

Nej du behöver nog inte oroa dig Carro.

Njut av julbordet!

4 Angelica:

Inge fel i att vara M carro :)

Kommentera här: