Slemproppen håller på att lossna?

Hörreni? Nu vart jag på bättre humör. Varför? För jag tror att en liten bit av slemproppen har lossnat. Efter långpromenaden på 50 minuter så satte jag mig på toaletten & visst låg det något slemmigt där i min trosa. Inget blod eller så utan endast lite slem. Sen vet jag ju att det kan dröja veckor innan förlossningen sätter igång men det kan även dröja dagar. Vi får se =) Jag hoppas innerligt att vi snart får träffa vår lilla kotte! <3 Eller det vet jag ju att vi får, men jag hoppas att det är kortare tid till dess än vad jag har väntat mig.

På tal om det här med slemproppen, hur har den sett ut för er? Jag vill ha ALLA äckliga detaljer. Haha.

Kommentarer:

1 Lina gravid v 38:

Grattis, hoppas det var slemproppen! =D Nu kan det ju bara vara dagar kvar! Jag har såna jävla förvärrkar vill bara att något ska hända. Hur är det med förvärkar för din del?

2 Annica:

Min slempropp började släppa 2 dagar innan Yosef kom.. Dagen innan kom de mer. Men de också dröja upp till 10 dagar innan de kommer igång men nog är de allt på väg nu iaf =)

3 micha:

Oh va spännande gumman! hoppas att h*n vill komma ut nu snart då!!!

Du vet att du måste höra av dig om du åker in :D:D

KRAM

4 Lina gravid v 38:

Härligt! Jo mina känns nog ganska liknande dina, det gör ont men inte så att man känner att det är förlossning på g!

5 Mia:

slemproppen för mig lossnade under hela dagen den 11nov. (bf9) började på morgonen och sedan fick jag värkar kl 17. det var som genomskinlig gelé, typ hår gelé. jätte äcklig koncestens.. huuua.. ju mer som lossnade dessto mer blod blandade blev dom. blääk. till slut släppte hela proppen och då var det blodigt och slemmigt.

Kommentera här: