Stackars tjej!

Gah. Vilken natt det var inatt. Min lilla älskling hade sådan magknip så att hon knappt sov en blund inatt :( Vaken Nova-Lee betyder vaken mamma så jag är helt slut idag. Imorse vid halv 6 eller något tog Krister över så att jag fick sova ett par timmar. Jag vaknade dock klockan 08 av att brösten sprängde så jag gick upp och ammade & pumpade, sen slocknade lilltjejen i vagnen. Vid 10 tiden så la jag mig och sov en stund tills nyss och nu ammar jag igen.

Efter amningen så ska jag göra iordning både mig & Nova-Lee. Vi ska åka och hälsa på, på jobbet. Ska bli kul att träffa några av tjejerna! Jag saknar inte jobbet i sig alls, men mina arbetskamrater!




Jag blir aldrig densamma - från och med du <3

Kommentarer:

1 carrå - 19 år och mamma till Isabella:

Jo det är väl så, hehe men lär inte hända igen på länge. Mycket bättre att ha henne hos sig hela tiden :). När var det ni skulle gå ut och roa er ensamma?, hur gammal är lilla nova-lee nu förresten? :)

2 carrå - 19 år och mamma till Isabella:

Okej låter trevligt :)

3 Micha- Mamma till Leah:

Så söt Nova-Lee är!!! Imorgon ska jag mysa med henne!!

4 MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

Tack söta du!



Ja, vi får se - alla är ju individuella. Ont eller inte, längtar otroligt gör jag :)



Stackars lilltjejen med magont :(

Kommentera här: