Mycket sammandragningar.

Jag har haft en väldigt trevlig dag idag. Först fick gumman & jag skjuts hem till Nova-Lees mormor där vi spenderade många timmar. Egentligen var det meningen att mormor skulle barnvakta Nova-Lee och jag skulle på akupunktur, men E är sjuk så jag får gott vänta :( Visserligen fungerar inte akupunkturen lika bra längre men ändå. Hos mormor käkade vi lite bulle och prata en himla massa. Nova-Lees morbror var också där! <3 Vid två tiden någon gång promenerade jag och lillskruttan hem. Ingen bra idé såhär i efterhand eftersom vi hade sulkyn. Foglossningen började stråla i ljumskarna och ischiasen drog i skinkan. Imorgon får skruttan sitta i vanliga vagnen!! Väl hemma igen så plockade jag lite & sen kom finaste Micha och Leah hit, det är alltid lika mysigt. Barnen är så söta ihop, även om de bråkar lite :P Efter besöket tog jag tag i middagen. Ikväll blev det fläskfilégryta/gratäng med matvete. Himmelskt gott var det!

Ikväll har jag känt av att jag ansträngt mig lite väl mycket. Har haft MASSOR med sammandragningar som känns obehagliga. De sitter i även när jag sitter?! Bara i liggställning som de försvinner. Ischiasen har vart jätte jobbig också och jag kan knappt ställa mig upp från liggläge. Även foglossningen trycker på i blygdbenet och lite i ryggen. Aj aj!


Det kanske är svårt för er att se, men här sitter sammandragningarna i och magen spänns ut. 
Obehagligt som fan.


Imorgon är det jobb som gäller. 9.30-12. Vilken fjutt-tid. Men det känns väldigt bra att den är så fjuttig och ligger just vid det klocksaget. Den värsta tiden för mig att jobba på är ju direkt på morgonen när alla ska upp och några duschas. De ställningarna är verkligen skitjobbiga. Nu kommer jag få vara med och städa rum, men det går nog bra om jag planerar det bra. Värre kommer det bli på torsdag när jag börjar sju. Men vi får se, kanske kommer det att fungera bra nu när jag slipper ha så långa pass. Vi håller tummarna va?
Iaf så måste jag upp redan innan sju imorgon ändå. Jag ska iväg med bussen redan klockan 8 för att lämna Nova-Lee hos sin mormor. Hon ska vara barnvakt. Nova-Lee är sjukskriven från dagis (IGEN!!!) för att hon är förkyld och hostig. Verkar som att det är feber på G också nu ikväll. Hon sover oroligt och känns varm. Hon har hostat som fan också, men fick nyligen hostmedicin och nu verkar det ha lugnat ner sig. Skönt för henne! <3


Nej, nu tar jag min spända mage och slänger mig i säng. Nattipuss!

Kommentera här: