skit dag

Idag är en riktig jävla skit dag. Urinvägsinfektionen som jag misstänkt i några dagars tid visade sig med stor kraft imorse. fy fan alltså, vilken smärta. Tid på vc som visade en väldigt kraftig uvi. Läkaren skulle skicka remiss till urologen också för att kolla att det bara är uvi då det kommit rätt mycket blod. Nu har jag iaf börjat en pc kur som jag hunnit ta två tabletter av. De värsta trängningarna har försvunnit och det gör bara ont i slutet av kisseriet. Har även ont i magen och mår illa som fan. Kroppen är trött också och jag har sovit middag två ggr. Därmed ingen träning idag. Hoppas jag är piggare imorgon för jag vill ut på en löprunda!

Kvällen har inte vart rolig här hemma. Pga att nova-lee sov middag med oss har hon vägrat somna på kvällen. Skriker som en galen höna. När man själv inte är på topp är det inte lätt... nu hoppas jag hon somnar iaf. Jag behöver sömn!

Imorgon hoppas jag som sagt på en löprunda och sen jobbar jag kväll. Ska bli skönt!

Vi har haft det trevligt också. Vart på promenad och lek i skogen ♥




Kommentera här: