Bygelbh

Idag köpte jag min första bygelbh sen jag förstorade brösten. Egentligen får jag inte använda bygel förrän jag vart på 3 månaders kollen, men jag tänker ha på typ julafton och så :) Storleken då? köpte en i 75DD men hade egentligen behövt en 70E men det fanns inte kvar. Det blir bra stöd ändå bara jag har på sista spännet! Det känns helt sjukt att titta på bhn och sen kunna ha på sig den! Från att inte ens ha fyllt en a kupa!! Jag är sååå glad!!



Idag har jag även kört mitt första ordentliga och riktigt svettiga träningspass sen innan op. Blev crosstrainern och styrka i form av situps, benböj, bicepscurls och lite planka. Härligt!

Hur är det med vikten då? jag har verkligen vart inne i en svacka senaste månaderna och vägt omkring 62-63 kg om inte mer. Men igår när jag vägde mig så stog vågen på 59 kg! Tjohooooo! Tuttarna väger 1 kg också så det är ju som att jag skulle väga 58 i normala fall. Till bröllopet vill jag väga 55 så jag har ingen brådska men är supertaggad! Jag kör lchf igen och det känns superbra!

Idag har Nova-Lee och hag bakat lchf julgodis som jag smakat på. Smakade himla sött tycker jag! As gott! Men nu ska jag inte röra det förrän på julafton.

Livet leker och jag känner oerhörd lycka över att jag är jag. Att jag har min fina familj och fina vänner ♥



Kommentera här: