2 veckor

Idag fyller tuttarna 2 veckor och börjar mer och mer kännas som mina riktiga! fortfarande får jag emellanåt ett jobbigt tryck mellan brösten samt en brännande känsla på framförallt höger ärr. De blir fortfarande väldigt spända emellanåt och jag får lätt "träningsvärk". Det går dock över förväntan bra att jobba. Det är bara damsugning jag låtit bli, det tänkte jag försöka mig på nästa vecka! Barnen bär jag kortare stunder och det börjar gå att klämma lite på brösten ;)

Jag är så jävla nöjd!!! På måndag ska jag på första återbesöket och det ska bli super spännande att få se ärren för första gången!!! Hoppas hoppas hoppas att jag får börja använda bygelbh! Så jävla spännande att gå och kolla vilken stl jag har nu, Hihi :)

Kommentarer:

1 Anonym:

Hur lång tid tog det innan du kunde resa dig ur sängen själv :)?

2 carro:

Sv: jag har kunnat ta mig upp själv hela tiden :)

Kommentera här: