10000 steg om dagen

 
 
Löpningen jag tog upp igen för ett tag sedan gick helt åt helvete. Fick så förbannat ont i benen så det gick bara inte. Jag har istället börjat gå minst tiotusen steg om dagen. Det går bra. Jag går ner i vikt sakta men säkert. Jag har inte vägt mig på länge men märker på kläder att de sitter bättre. Ett par byxor jag inte ens fick upp över låren för typ en månad sen får jag nu upp hela vägen och kan knäppa! Visst väller det över men jag får igen de 😆. Promenader fungerar bra för mig. Det går att få in i min vardag på ett sätt som inte stressar mig. Det känns hållbart liksom.  
Imorgon ska jag ändå prova mig på en super lugn löprunda.  Hålla ett tempo på över 6min/km. På måndag ska jag ev köra något pass på typ friskis  eller något. Skulle vara kul! 
 
 
 
 

Kommentera här: