Ledsen

 
Det känns lite tungt just nu. Min son är arg och ledsen för att han upplever att jag jobbar hela tiden. Det märks så tydligt på hans humör och han uttrycker även det i talet. Min lilla söta Amadeus. Om du bara kunde förstå 💕 Även Krister saknar mig och tycker att jag jämt är på jobbet. Den här helgen skulle jag vara ledig men måste nu hoppa in några h extra pga sjukdom. Jag hade lovat Nova-Lee badhuset imorgon när lillebror  ska vara hos farmor och farfar. Verkar inte som att det blir något av det heller eftersom Amadeus inte hämtas förrän vid 12 och jag börjar 13. Hon kommer bli så ledsen och besviken :( känner mig som typ världens sämsta mamma. Försöker intala mig att pengarna är värt det. Kvalificerad övertid. Men fan... nä. Mina barn saknar mig och är ledsna. Och jag blir såklart också ledsen. 
 
 
 
 

Kommentera här: