62 kg

Nu är jag nere på 62 kg. 4-5 kg kvar. Det går segt men det går iaf neråt. Detta trots att musklerna faktiskt växer! Jag är förvånad över att jag gått ner nu eftersom jag ätit SÅ MYCKET godis på helgerna. Coachen säger att jag ska äta ännu mer mat nu, att min kropp behöver det. Jag ska försöka, men det är svårt. 
Jag märker ju att min förbränning är bra nu iom att jag går ner trots att jag överskrider mina dagliga kcal på 1700 så jag kan ju äta mer näringsrik mat ist för tomma kcal. 
 
Tung styrketräning ät jobbig men oj vad bra det är för kroppen. Det händer grejer fort. Kroppen är häftig. När jag körde mitt första pass av den här tunga styrkan hos Stefan tog jag 20 kg i hipthrustersen och det var såååå jobbigt. Nu har jag ökat till 24.5 kg och det känns lika jobbigt,  nästan. Kan nog öka lite till nästa gång. Enbenta marklyften började jag på 27 och är uppe på 30.44 kg. Ska öka dem lite till nästa gång. 
I mina pass kör jag 2-3 set (alltid 2 för mig, haha), 45 sek per övning. 45 sek känns jävligt länge när det är tungt. 
 
Mina vikter är ingenting mot många andras men jag är toknöjd. MIN utveckling går framåt! Jag är starkare än någonsin! 
 
 
 

Kommentarer:

1 Miccaela:

Åh vad duktig du är! Jag har kämpat på gymmet sen i december och har nu börjat köra med en PT och upptäckt det roliga i styrketräning, men är inte helt nöjd då jag även gärna hade fått hjälp med kostupplägg.. Men den här coachen du har, är det någon du känner eller någon du betalar? Det verkar ju sjukt bra med både tränings och kostupplägg : )
Ha det gott!

Svar: Hej. Min coach är en vän men jag betalar till deras företag. Han ger inget kostschema men hjälper mig att välja rätt. Det är kanon!
Carrox

Kommentera här: