kämpar på!

Jag har lyckats få magkatarr igen. Jävla skit. Har upplevt mycket stress sista tiden men inte lyssnat på kroppen. Nu får jag lida för det. 
 
Coachen tycker jag ska träna lite mer på känsla nu i 10-14 dagar. Låta kroppen styra liksom. Så jag får lyssna. Ska ändå försöka få till 2 löppass och 2 styrkepass i veckan. Köra löpning som jag känner för och inte öka så mycket vikter i styrkan. Känns tråkigt men någonstans måste jag ju bromsa. Skönt ändå att ha en coach som pushar när det känns svårt. I vanliga fall skulle jag nog struntat helt i träningen nu, tröstätit massa godis osv men nej, jag ska låta bli. 
 
Jag har ätit lite för mycket godsaker senaste tiden. Så pass att jag inte gått ner några kg. Som lägst gick jag ner till 62.4 kg och nu väger jag 62,6 så ligger i princip på samma och borde ha fått lite mer muskler. 
 
Coachen tycker jag ska sluta kolla på vågen. Att jag ska se på min kropp istället och på mina förbättringar. Men det är svårt. Jag är inte bekväm med att väga över 60 kg. Helst vill jag ju ner till 57 vilket ändå är 3 kg mer än vad jag annars brukar vilja väga. Men nu är ju målet att bygga rumpa och klara å varvet på under 50 minuter. Svårt att gå ner i vikt och samtidigt bygga muskler så jag får avvakta och hoppas jag blir nöjd ändå! 
 
Hejja hejja till mig! 

Kommentera här: