Gravid vecka 27

Igår gick vi in i vecka 27 kulan och jag. Jag tycker tiden går långsamt nu... eller alltså, veckorna i livet går fort men veckorna i graviditeten långsamt. 
Allt är som vanligt med mig och bebis tror jag. Foglossningen har vart något bättre men igår kväll var den tillbaka med kraft. Gjorde så ont att jag knappt kunde gå. Vikten går stadigt uppåt också tror jag. Vågar inte väga mig 🙈 Och det största problemet är uppsvälld mage och att jag inte kan bajsa ordentligt 😤😤. Är konstant trött också. Somnar vid 21 varje kväll men är ändå aldrig utvilad. 
 
 
Känner mig inte överhuvudtaget fin längre utan bara stor och orörlig. Hatar att inte kunna bära mina barn när de behöver det. 
Men sparkarna från lillebror är fortfarande mysiga 😍
 
Övningskörningen då? Den går framåt! Försöker köra lite varje dag. Typ till affären och så. Igår körde jag med körskolan 🖒 fick köra runt i nyfors och prova på att backa i krön eller vad det nu heter 😂 gick toppen.  Vilken underbar bil!!! 
Efter jobbet fick jag köra hem. Eller först till affären och sen hem. Fastnade i en rondell!!!!! Kunde liksom inte komma därifrån. Efter en massa kämpande och tårar (!!!!) kom jag iväg och vi insåg att jag hade trean i!!! Inte konstigt att det var svårt att komma iväg. Men nu vet vi att jag klarar det med... starta på trean! Haha. 
Jag har bokat in en intensivkurs I slutet på året nu. Stora paketet.10 körlektioner, landsväg, halkbana och teori. Sen får vi se om jag är redo. Har ett tag kvar ju att köra med krister så jag hoppas det ska räcka. Känns helt sjukt att tänka på att jag kanske får mitt körkort nästa år. Coolt ju! 
 
Nä nu måste jag slänga på lite spackel innan jag drar till jobbet. 
Ha en fin dag! 💖
 
 
 

Kommentera här: