30 år!

Jag har haft sån ångest inför min 30 års dag. Typ känt att livet tar slut vid 30 🙈 men här sitter jag och är 30 och känner mig så nöjd. 
Vilket underbart firande jag fick! Käka middag med en hel hög underbara människor 💜 jag hade sett fram emot en brakfest men den blev helt perfekt ändå!
 
Vilka presenter sen då! 
Presentkort på Amino, presentkort på tuna park, en helt underbar kaschmere halsduk och presentkort på intensivkurs till körkort. Så innan året är slut SKA jag ha körkort!!
Körde en sväng på en parkering igår. Övade på att starta, växla och svänga. Det satt kvar rätt mycket från sist tack och lov! Ammis sa flera gånger "vad duktig du är mamma!" 😂 Men jag känner mig rätt trög 🙈 desto mer krister tjatade desto sämre gick det! 
Ska köra 3 dagar i veckan nu, minst. Mest med krister men ska även lägga till några lektioner med körskolan innan jag börjar intensivkursen. Krister ska få åka med så att han får höra vad de säger. 
 
Känner mig taggad nu! Men rädd som vanligt. Är rädd för att misslyckas mest tror jag. För det är fan svårt... känns nästan omöjligt. Men jag borde ju fixa det! 

Kommentera här: