Gnällinlägg.

Usch... jag är trött på att vara gravid nu, redan. Foglossningen blir bara värre och värre för varje dag. Jag upplever att den är mer utspridd nu än när jag väntade Amadeus. Det sitter i höfterna, ljumskarna och blygdbenet. Kvällarna är hemska. 
Jag svettas som en gris hela tiden också... och det stinker om mig. Det hjälper inte att duscha, jag stinker svett efter 5 minuter igen. Så äckligt! 
Och den här förkylningen tar kål på mig... jag kan inte andas! Ballade precis ur för att nässprayen var slut... stackars krister fick åka iväg och köpa ny. Jag använder typ aldrig nässpray annars men nu sitter det ju i bihålorna också. 
 
Jag hatar känslan av att vara begränsad i vardagen för att kroppen inte orkar. Ja inte huvudet heller. Är så förbannat trött hela tiden. Och glömsk.  Och tjurig. 
Tur jag börjat känna lillebror tydligare nu. Varje dag känner jag 😍 det gör att det känns värt det. Men jag hoppas tiden får fort! Och sen på riktigt ALDRIG MER gravid igen. 
 
 

Kommentera här: