Gravid vecka 24

Ny vecka igen! Vecka 24. Om barnet skulle födas nu finns en chans för överlevnad. Känns helkonstigt att bebisen är såpass utvecklad att han skulle kunna överleva utanför min kropp. Jag hoppas såklart att han stannar många veckor till! 💜
Hur mår jag nu då? Rent psykiskt bättre än på länge. Känner mig gladare och lite piggare 😃 Vet inte om det är för att vi har haft lite lugnare på jobbet eller om det bara är en piggare period. 
Kroppsligt då? Inte 100 så att säga. Vidrig foglossning, sammandragningar och magont med svullnad. 
Vägde mig ikväll också. 11 kg plus redan. Ja 10 kanske om jag går på morgonvikt som jag annars gör. 10 kg!!! Och då var jag ju inte smal innan graviditeten!!! Nu är det slutsvullat. Uäk. Inte konstigt jag känner mig som en gris 😅
 
 
En positiv och rolig sak! Nu syns bebisens sparkar utanpå magen 💜 och känns riktigt mycket också! 😍😍 när Krister såg det blev han så glad så jag nästan började gråta! 
 
Åh vad jag längtar till vi får träffa honom, våran son 💜
 

Kommentera här: