Övningskörning.

Övningskörningen blev av 3 gånger den här veckan.  Gick bättre för varje gång 👍 var på en stor parkering varje gång. Känns jättebra att börja så. Dessutom så kunde ju barnen vara med eftersom det varken gick speciellt fort eller fanns mycket att krocka med 😂 Nästa vecka ska vi köra Tis, ons, tors. Då ska vi köra i vilsta industriområde. Känns läskigt men ska nog gå bra det med 👍Jag känner mig pepp inför det här! Känner mig mer än redo att äntligen klara av det här!!! Jag SKA klara det!
 
Idag har jag och barnen städat. Behöver fortsätta senare. Men jag är så trött! Fattar faktiskt inte varför. Igår sov jag middag i typ 1.5 h och sen somnade jag runt 21 kanske 😂 och sen upp imorse vid 7.40. Ändå är jag heeelt ihjäl. Har lovat barnen en promenad till affären för att köpa lördagsgodis. Hoppas friska luften gör mig piggare. 
 
 

Kommentera här: