BM besök.

Var på mvc idag. Fick prata lite kring mina rädslor kring förlossning. Har ju erfarenhet av både sätesförlossning och en jävligt snabb förlossning med rätt så stort barn. Vi gjorde upp en liten plan kring det så det känns skönt! Annars så är det ju häftigt att föda barn så jag hoppas jag får en bra upplevelse igen! 
 
Bm tyckte även jag skulle börja med järntabletter var tredje dag eftersom jag är så trött. 
 
Fick sen lyssna på bebishjärtat. Omkring 140 slag/minuten 💜
 
Ett nytt besök bokat om ca 4 veckor!  
Åh. Lilla bebis vad jag börjat längta efter dig! 

Kommentarer:

1 Liindiita.blogg.se:

Hoppas de blir bättre med tröttheten! Jag är fortfarande helt slut hela tiden men har inte börjat med mina järntabletter önnu som jag borde gjort innan jag ens blev gravid, men idag har jag köpt de iallafall!
Hur stora va dina barn när de föddes? Har du några förlossnings berättelser i bloggen kanske? :)

Svar: Jag har bägge förlossningsberättelserna på bloggen. Kolla bland kategorierna. Nova-lee vägde 3095 gram och amadeus 4495 gram. Stor skillnad 🙈🙈
Carrox

Kommentera här: