Gravid vecka 20

Har inte riktigt haft tid att blogga.. eller snarare ork. Har haft massor på jobbet men också hemma. Kalas för fina Novis som hunnit bli 6 år! Men också är Amadeus fortsatt sjuk. Oron är inte rolig 😢 Han var diarré fri i strax över 1 vecka men har haft febertoppar på kvällarna och nu är även diarrén tillbaka. Fattar inte vad det är... 
 
Iaf är jag nu inne i vecka 20 av graviditeten. Halva tiden har gått. Jag känner mig TUNG och trött. Orörlig. Har foglossning och har även svårt att känna av rörelser i magen. Dagen efter vi gått in i vecka 19 kände tom krister utanpå när bebis rörde sig men sen har det vart lugnt. Var lite mer igår men nu ligger bebis på nåt annat sätt igen. Längtar till jag känner tydligare! 
Anfådd är jag också... men egentligen ska jag nog inte klaga så mycket. Vet ju att det kommer att bli värre 🙈 
Imorgon eller på tisdag har jag tid hos barnmorska. Känns kul att det händer något. 
 
 
Hittade dessa kläder på loppis igår. 125:- 👍 som hittat. Jättefint skick på alltihop. Köpte även en bilbarnstol med isofix och ett skötunderlägg. Allt som allt gick det på 325 spänn. Babyskyddet är 7 år 2018 så det är inte "för gammalt" heller. 
Vi har hittar en vagn på blocket också för 700:- som babyskyddet går att fästa på så finns den kvar köper vi nog den också. Snacka om klipp. Egentligen skulle vi nog vilja ha en annan vagn men känns onödigt att slänga ut 10 000 tals kronor för en vagn. Men vi får se hur vi gör. 
 
Jahapp. Det var väl allt för nu. Hej! 
 

Kommentarer:

1 Liindiita:

Va ska ni köpa för vagn? :)
Letar också babyskydd som går att klicka i vår bugaboo hittade den för 200kr :)

Svar: Den vagnen är en brio smile tror jag det var. Egentligen inte vad vi tänkt oss men för det priset får det duga 😃
Carrox

Kommentera här: