Gravid vecka 36

Ny vecka! Vecka 36. 35 dagar till beräknad förlossning. Snart bara 1 månad, om han nu kommer på exakt datum ;) han får gärna komma om ett par veckor. Iom att mina andra barn kommit ganska exakt så gör säkert nr 3 det också.  Bara jag slipper gå över tiden är jag nöjd. 
 
 
Att jag är less på detta vet nog de flesta och alla symptom från föregående vecka sitter i ännu men än mer. 
 
Tankarna på förlossningen är nu väldigt närvarande. Jag undrar verkligen hur det kommer att se ut den här gången. Är väldigt rädd för att inte hinna in alls. Eller att det blir en jättelång förlossning istället. 
Undrar hur det blir med smärtlindring? Har använt mig av lustgas de tidigare förlossningarna, knappt ens det med amadeus eftersom jag bara hann vara inne typ 15 minuter. Jag är öppen för EDA om det verkligen behövs, men helst inte. Har hört så myrket skit om det.
 
Nåja. Ut kommer ju lillebror på ett eller annat sätt 🖒💪
 
På tal om något helt annat, jag ser fram emot på lördag. Då ska älsko och jag åka och kolla på en bil som jag hoppas jag kommer köpa. Är den så fin som det ser ut som på bild så köper jag min första bil 😃😃😃 Känns helt sjukt! I oktober trodde jag fan att jag aldrig skulle få körkort. Nu sitter jag här och har grejat det och är på gång att köpa en bil! 🙈 
 
Nej, nu blir det korvsoppa och sen slänger jag ungarna i badet så det blir lite lugn och ro. De är inne i en period där de bara bråkar och slåss med varandra konstant. Mitt mående pallar inte det. Ännu värre nu den här veckan när Krister jobbar kväll. Jag har verkligen ingen ork. 😝😝😝😝😝

Kommentera här: