Viktresa

Igår var det 1 vecka sedan som jag slutade med vetemjöl, mjölkprotein och godsaker. Det firade jag med en mjölk och glutenfri muffins ;) Det har gått bättre än väntat att låta bli en massa socker och chips. Men det är svårt med just mjölkprotein. Detta resulterar i inte jättebra (näringsmässigt) mat varje dag men jag äter. Iaf... har bara tappat typ 0.5 kg i vikt. 10 kg kvar till startvikt. Blir en låååång resa dit jag vill men det känns mest kul.
Tyvärr har jag inte mätt mig för jag hittar inte måttbandet men jag ser på både mage och lår att de minskar.
Promenader har jag inte riktigt fått in ännu och mammamageträning har jag bara kört 2 ggr. Kniper gör jag dagligen.  
Igår var jag så jävla trött. Sov middag 2 ggr långa stunder men somnade ändå kl 21.30. Funderar därför på om jag äter lite för lite. Eller så börjar sömnbristen göra sig påmind bara. 
 
Ikväll ska stora barnen sova hos sin morfar så ska passa på att ta en långpromenad ikväll och även imorgon innan de kommer hem. Ska bli skönt! Får även bli mammamageappen. 
 
Igår blev lilla William 3 veckor! Det går så fort nu när han är på utsidan. Idag ska han vägas igen och sen ska vi även träffa en läkare på barnmottagningen. Ska bli skönt! 
 
 
Vad jag älskar er! 💖
 

Kommentera här: